Glädje och sorg.

Idag borde ha varit en toppendag. Jag avslutade mitt sista pass på mitt jobb och fick ett nytt jobb, mitt drömjobb! Jag var så otroligt glad... tills jag insåg att jag börjar på måndag morgon kl 8.

Detta innebär att det inte blir någon semesterresa.

Inget Hammardal.
Ingen träff med uppfödare Fia och hundarna.
Inget grönt kort.
Ingen dragtävling.
Ingen utställning.


Alla planer som vi har haft sedan maj bara försvann.
Man får tydligen aldrig vara riktigt glad.
Sjuk att få sitt drömjobb men ändå inte vara nöjd.

Livet har en underlig form av humor.

// Jennie - tycker synd om Exxa och husse Micke

Kommentarer
Postat av: jag

Ånä, inte tycka synd... valet att åka utan dig fanns, men husse valde ju bort det, å då ska du väl inte tycka synd om honom... möjligtvis Exxa då :-)



kram på er, vi ses säkert om några månader. Kom när det är snö!

2008-08-15 @ 19:07:20
Postat av: Matilda

ha en kanon bra dag!

2008-08-17 @ 11:38:54
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Jag kan bara instämma... Livet har verkligen en underlig humor ibland! STORT grattis till drömjobbet! Så himla synd bara att Era stora planer gick i krasch :(



Du får höra av Dig när Du är sugen på att få Exxa fotad igen!



Kram Frida & Fluffbollarna

2008-08-17 @ 20:45:25
URL: http://www.fridasplace.com
Postat av: Hp

Exxa e så söt på headern!

2008-08-17 @ 20:50:13
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0