Dumma öron!

Näe Exxa har inte varit glad idag. Örondropparna var ingen hit och hon har tillbringat dagen med att gnugga, gnida och flaxa med öronen, allt för att få bort det där blöta som ligger där inne och irriterar. När ingenting funkar gnäller hon hos matte. Och gnäller. Och gnäller...

...men fan vad söt hon är!
Idag har vi traskat omkring i Götene och hon var sååå duktig, gick jättefint vid sidan om mig utan att dra eller streta iväg, flexikopplet hängde i en lös båge mellan oss.  Det känns jättebra!

Idag har vi även scoutat in konkurrensen i Hässleholm. Förutom syster Visko så kommer det showhuskys från Bergtuvas, Bedarra, Annemonen (halv) och Starax (halv). Jippie... Där seglade det HP:et all världens väg. Men så får jag inte tänka den dagen så jag passar på att få ur mig all negativitet här och nu =)

Jaja, snart drar våra sphk uställningar igång och vi ska åka på så många vi bara kan. Det är ju de resultaten som sparas och som räknas. Att få en etta i kvalité där... ja, det skulle kännas fantastiskt!!
I samband med den utställningen blir det även valpträff hos uppfödare Fia som alla (!!) valpköparna kommer till. Vi ska bo i vandrarhemmet, äta gott, umgås osv plus dra och ställa våra valpar. En fotograf kommer även för att föreviga händelsen. Jag tycker det är ett superbra initiativ av uppfödare Fia och jag skulle inte vilja missa det för allt i världen. Vi längtar så himla mycket tills dess, kan det inte vara april snart?!

// Jennie - ingen semla idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0