En matte utan hund.

Nu har Mickes mamma varit och hämtat Exxa. Hon ska ha henne idag så jag får sova.
Har gått omkring lite i lägenheten och tittat, det känns väldigt tomt utan henne här, tyst och tråkigt. Saknar henne redan...

Jag ska försöka sova så mycket som möjligt idag, har feber, halsont och rejäl värk i kroppen, gör ont när jag rör på mig. Mamma har influensa så det kan vara en släng av det som jag har fått. Jag hoppas att om jag sover hela dagen idag så orkar jag med helgen sen. Jag vägrar ställa in, åtminstone inte lördagen. Men jag ska inte ta ut sorgerna i förskott, jag brukar friskna till ganska fort om jag bara vilar så jag ska tvinga mig själv till det idag.

Fy vad jag saknar Exxa... Min lilla pluttepuss...

image33
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0