Ett alla hjärtans dag paket levererat.




Idag med posten kom ett av två efterlängtade paket. Ganska lämplig dag att få paket på egentligen. Exxa var jättenyfiken på paketet så vi satte oss på golvet och rev upp det. Exxa var såå duktig och hjälpte till med tassen =) I paketet låg en förutsättning för att vi ska kunna dra så som vi vill; ett midjebälte! Vi köpte det på ett ställe som uppfödare Fia rekommenderade och jag måste säga att jag är supernöjd! Bältet var jättefint gjort, behagligt att ha på sig och verkar lätt att använda. Vi valde ett svart bälte då vi ska ha det utanpå våra jackor, vi har ännu inte bestämt vilken färg på draglinan vi ska ha. Ett svart bälte och en röd sele gör ju att linan antingen måste vara röd eller svart. Vilken färg tror ni läsare skulle vara snyggast?

Det kom dock ingen sele på posten idag =/ Men å andra sidan skrev de ca 2 veckor då det är högsäsong nu så den kan ju komma i morgon eller på måndag. Jag hoppas den kommer i morgon så vi kan dra i helgen då Micke också är hemma. Det är bara att hålla tummarna.

Idag fick jag även hem PM:et till Hässleholm på posten, hittade det ju på nätet igår. Behöver nog inte vara där alltför tidigt då Exxa är nummer 64 i ringen, skulle tippa på att det blir vår tur runt 11.30. Känner mig ganska lugn nu, får vi en etta i kvalité är jag nöjd, HP:na lär ju gå till showisarna.

Faan vad mina inlägg handlar om utställningar =) Men efter denna blir det lugnt fram till Vaggeryd den 26 april då polarhundsutställningen är. Den längtar jag till såå mycket, dels för att man får en domare som kan rasen men även för att hela grejen är så rolig; massa polarhundar, trevliga människor, liv och rörelse... Plus att vi ska på valpträff samtidigt - åh vad skoj det ska bli!
Sedan är det bara vila i några dagar innan det är dags för sphk Lövudden i Västerås den första maj dit vi också ska och ställa Exxa. Fullt upp den veckan alltså =)

Näe nu ska jag sätta fart! Trevlig alla hjärtans dag! // Jennie



Kommentarer
Postat av: Martina och Quadra

Kul, man skulle nästan kunna tro att det var Quadra på bild nr3.
Hon brukar också försvinna ner i ett hål, du skulle se hur våran trädgård ser ut :)

2008-02-15 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0