Efter regn kommer sol?

Igår var en riktig skitdag, ingenting funkade. Det var en lisa att få komma hem på kvällen och bli mött av en överlycklig hund i dörren. Hon är så söt =) Det sägs ju att det ska bli sol efter regn så vi får väl se idag om det stämmer.

Exxa väckte mig 7.15 i morse och ville busa, jag sa åt henne att det var för tidigt och då la hon sig jämte mig och somnade om. Vi vaknade sedan 9.30 av att telefonen ringde. Oups... Där gick den morgonpromenaden åt helskotta.

Nu har klockan redan blivit 12 och allt jag har gjort är att prata i telefon, äta frukost och gå ut med hunden. Jag känner pressen öka, måste göra något. Jag har tydligen blivit 40-talist...
De senaste två dagarna har vi förresten haft rekordmånga besökare på bloggen, jag tänker inte nämna summan men vi snackar MASSA folk. Jättekul säger Exxa men vart är alla komplimanger?

Idag hinns det inte med något drag men i morgon blir det nog igen. Det känns kul att ha kommit igång, vi ska försöka dra tre gånger i veckan nu ett tag, det känns ganska lagom.

Två dagar kvar till utställningen, wiiiieee! Jag ser fram emot den massor, jag har en helt ny attityd som jag hoppas ska funka. Och Exxa är förbaskat fin just nu...

// Jennie - hinner inte fika, träffas, ringa - måste plugga!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Nämen, vad skoj! Hoppas att ni kommer få nytta av den!

2008-03-19 @ 16:09:44
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Malin.

sv: USA eller "Down under" Australia :D

2008-03-19 @ 18:05:33
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0