En vän vid foten av trappan.

Efter en promenad idag stannade Exxa och jag till vid postfacken för att hämta vår post och vem dyker upp i trappan om inte instruktören som ska hålla i kontaktkursen som börjar i april! Exxa hälsade glatt som alltid och hon gosade bra länge med kvinna som hela tiden sa "Guuud vilken söt hund" och "Ååååh så gullig du är". Såna människor gillar Exxa =) Och hon ÄR verkligen söt, alla tycker det så jag vet att jag inte bara säger det för att jag är partisk.
Jag gillade verkligen instruktören, hon verkade supertrevlig och glad på alla sätt. Vi pratade lite om kursen och om Exxas löp, hon tyckte att Exxa hade jättebra timing som hade börjat löpa nu då det värsta kommer vara över när kursen börjar. Visserligen kan vi ha sån otur att löpet håller på lite längre och då får Exxa inte följa med till klubben utan då får jag åka själv den första gången. Det är okej om det skulle bli så men jag hoppas såklart att jag kan ta med henne. Vi får hålla tummarna och tassarna. Nu ser jag iaf ännu mer fram emot kursen som börjar 6 april. Visserligen kommer vi missa två tillfällen då vi ska på utställningar till Vaggeryd och Lövudden men å andra sidan kan jag ju få en snabbrepris i trappan =)

Nu ligger Exxa och sover på balkongen så jag ska passa på att käka lite mellanmål. Hunden är så trött att hon inte ens orkar tigga...

// Jennie - underbara dagar i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0