Konversation igen.

Konversation i Götene kl 23.50.

Jennie; Jävlar! (flyger upp ur soffan där Exxa ligger och sover).
Micke: Vad är det?
Jennie: Faaaan! (springer in till datarummet).

Exxa tittar upp lite småsur för att jag väckte henne.

Micke: Men vad är det?
Jennie: Jag glömde bifoga mitt CV.
Micke: Igen?! Det glömde du ju flera gånger igår också.
Jennie: Jag vet! (djup suck)
Micke: Det kommer stå i alla företagspapper att de ska se upp för dig för att du inte ens kan maila.
Jennie: (Eftertänksamt) Ja... Men det stod inget om att man behövde ha datavana...

Båda skrattar.

Exxa kommer och vill gå ut  i snön och leka.

//
Jennie - Vi har blivit sjuka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0