Nattsudd.

Nu sitter jag här, hög på red bull och försöker plugga. Som ni förstår går det inte så bra :)

Exxa ligger just nu och sover jämte Micke på min plats i sängen, har ingen aning om hur jag ska lyckas krypa ner utan att väcka henne. Hon är så söt... den finaste och goaste lilla valp som finns. Slår man upp den frasen så kommer man hitta en bild på Exxa jämte den. Iaf så borde man det...

Har stått en stund och tittat på mina två älsklingar där de ligger och sussar sida vid sida. Jag är lyckligt lottad...

// Jennie - man blir sentimental så här "miss i nassen"

.

Kommentarer
Postat av: rdnb

snygg hund

2008-03-20 @ 00:46:31
URL: http://rdnb.blogg.se
Postat av: Fredrik

Hej! Det finns utbildning i Halmstad till socialpsykolog, min klass är de första som gick ut och från den här terminen kan du se det i HH kurskatalog, men jag vet att det finns Växjö också, där försökte jag mig på D-nivån i socialpsykologi, dock hade jag bristande motivation. Får ta kursen vid senare tillfälle. Lycka till med studierna, mvh Fredrik

2008-03-20 @ 01:09:33
URL: http://socialpsykolog08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0