Status hemsidan.

Just det ja, det glömde jag skriva. Hemsidan kom som ni kanske har sett INTE upp igår kväll, vi grejade med den hela kvällen men hann inte bli klara, fasen så mycket småsaker det är som ska göras, länka hit och dit, förminska bilder osv osv. Det är inte så lätt som jag trodde. Fördelen är ju att hädanefter så är det bara småsaker som ska läggas till, iaf till den dagen vi skaffar nästa hund, då får vi göra om allt igen :)

Hur som helst så blir det svårt att hinna med det idag då jag har skola till kl 21 ikväll. Men vi kanske hinner om Micke grejar medan jag är borta, vi får se. Jag hoppas iaf att ni kommer gilla den! :)

// Jennie - panikplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0