En alternativ väckarklocka: BANG!

I morse vaknade jag halv åtta av en rejäl duns. Nästa sekund hörde jag Exxas typiska "jag är arg" ljud. Jag kollade ner på golvet och mycket riktigt; vovven hade ramlat ur sängen. Hon satt och blängde rakt ut i luften och blev inte glad igen förrän jag lyfte upp henne i sängen igen och gosade med henne en stund. Sedan var allt bra. Nog för att hon brukar vilja få upp mig tidigt på morgonen men detta var ett helt nytt sätt. Ganska effektivt också.

Idag är det plugg för hela slanten, måste döva samvetet lite då vi ska ner till Göteborg i helgen och jag inte kommer hinna plugga något. En students vardag =) Det känns iaf ganska bra just nu, min handledare tror att min uppsats kan bli banbrytande och resten av kurserna går också framåt även om jag ibland kan tänka att jag är knäpp som läser så mycket extra. Men det är intressant och det är ju det viktigaste.
Exxa blir nog bara glad över en lugn dag, löpet verkar göra henne väldigt trött och hon vill inte göra speciellt mycket, hon verkar föredra att ligga i soffan på en mjuk kudde och gotta sig. Igår em bäddade jag ner oss i soffan med gosigt täcke och kuddar och så sov hon på min mage en bra stund, hon är en riktig liten myshund min lilla valpis.

// Jennie - ska göra det sista temat dag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Lyckatillsparkibakenmedpluggandet! ;-P

2008-03-06 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0