Till Västerås i morgon!

I morgon bitti sticker vi upp till Västerås och Lövuddenutställningen! Det är en polarutställning precis som Vaggeryd så det ser vi fram emot även om formen är lite si och så. Jag har mått kasst idag, haft huvudvärk och känt mig trött, nu under kvällen har halsontet smugit sig närmare. Jippie. Och Exxa är fortfarande trött efter helgen som varit... Men självklart åker vi ändå!! :)

Vi ska samåka med Karin som har Busen (hunden som Exxa sprang jämte i 10-spannet när vi körde in henne,se bilder på www.exxa.se) och hon kommer och hämtar oss kl 6 i morgon bitti. *Gäsp*

Jag har inga förväntningar direkt, jag vet att domaren är hård så får vi en etta i kvalité kommer jag vara nöjd. En etta på en sådan utställning är värd betydligt mer än en etta på en skk utställning så hoppas hoppas... Får vi ett CK så ska jag... hm... ja, göra något väldigt tokigt :p

Ni får hålla tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0