Sur!

Ingen sele igår med posten. Ingen idag heller.
Det var dock ett mail från tillverkaren. Jag mailde dem igår och undrade vart selen tagit vägen då de lovade mig den inom två veckor vilket var senast förra torsdagen. Hon skrev att hon varit sjuk och därför inte hunnit med att sy den vilket vi tycker låter lite konstigt för när vi försökte få tag på dem förra helgen via tele fick vi veta att de var i fjällen. Hm... Ja, jag hoppas sannerligen att den kommer tills på fredag, annars blir det svårt att köra in Exxa på lördag.

Idag har det varit skola för hela slanten. Exxa har som vanligt varit såå duktig. När jag åkte in igår följde hon mig inte ens till dörren som hon brukar göra, istället låg hon lugnt kvar i soffan utan en pip. Det är vår duktiga tjej, det!
Blir samma sak i morgon förhoppningsvis, full fart med c-uppsatsen nu.

Annars är det inte mycket att rapportera härifrån just nu. Vad händer hos dig??

// Jennie - TV-kväll ikväll; Du är vad du äter, Top model, The Tudors, Girls of the playboy mansion.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nog nån sele här ni kan låna till Exxa...

2008-02-20 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0