Sluta vänd på mitt dygn!

Exxa har varit osedvanligt morgonpigg det sista och nu börjar jag förstå varför. Ikväll gick hon in i det mörka sovrummet och la sig på sin sovkudde 19.30 (!!!). Inte konstigt att hon är pigg och vill leka kl 06 på morgonen...

Vi har varit på lite längre promenader ídag för att mjuka upp benen, det har gått fint. Hon blev lite ledsen sista gången som Micke var ute med henne för hon fick inte leka med lille Lukas. Han hade visst varit och lekt med en annan vovve och skurit sig i tassen på något så han blödde :( Micke kunde berätta att det var en arg liten Lukas som satt i sin husses famn, han sprattlade som en fisk som vet om att den ska dö. Det hjälpte inte att Micke tog upp Exxa i famnen så att de åtminstone fick nosa på varandra. Exxa däremot älskar att sitta i famnen och visade Lukas och hans husse hur det ska gå till när man sitter i sin ägares famn. Hon lutar huvudet mot ens hals eller axel och suckar så nöjt, så nöjt. Vår lilla goding...

// Jennie - The Tudors snart!

Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) tack så mycket! :)

2008-03-26 @ 22:26:53
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Malle

Fast det är inte mina naglar :P hehe.. Mina rikiga naglar är ännu finare :)

2008-03-27 @ 06:12:30
URL: http://www.malle85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0